1 Nisan 2007 Pazar

ünlü oluyorummmmm

İlk size duyurmaktan büyük bir onur ve de şeref duymaktayım sevgili okurlarım: keşfedildim!

Büyük gazetelerin biri, mizaha yönelik bir ek çıkarmayı düşünüyormuş. Daha evvel gazetelerde çalışmış biri olarak az buçuk bir çevrem de olur af buyrun. Neyse işte, yine gazeteci bir arkadaşımın aklına düşmüşüm, bu işi bizim zibi güzel kıvırır diye beni aramıştı. Ama ben pek olur gözüyle bakmadığımdan ciddiye almamıştım. Lakin kesinleşti!

Hadi çıldırtmadan verebileceğim ölçüde detay vereyim:
Şimdilik dönüşümlü bir köşe olacak, dört mizah yazarı olarak bir köşesini tutacakmışız (eee tabii, bilindik isimlere veriyorlar hemen öyle kesin köşeleri), yani şu köşe yaz köşesi, bu köşe kış köşesi, ortada zibi delisi gibi olacak, ama olsun! Ben ne yapar ne eder, okurlara yalakalık yapar, hem yazlık hem kışlık olarak kaparım o köşeyi!

Neyse işte, pek yakında blog yazılarımın en bi komik hallerini gaste sayfalarında hayret ederekten okuyacaksınız pek muhterem okuyucu kitlem ...

Vakit yaklaşınca gastenin adını da duyuracağım, şimdilik söylemem yassaahh!

3 yorum:

Sem dedi ki...

Muhteşem bir haber Zibi. Oscar haberinden sonra bunu da almak beni çok cooooook sevindirdi. Birde gazetenin adını verseydin, birde haberi aldığın anın resmi olsaydı daha süper olacaktı:)))

Ori dedi ki...

yemedim bunu, nisan 1111111:)))

sem dedi ki...

Ya Zibi'cim Banu tatilde diye sende mi yeşil ördek oldun?:))