12 Nisan 2007 Perşembe

başka gezegenlerde hayat

hadi hayırlı olsun, güneş sistemimiz dışında su buharı olan bir gezegen bulunmuş, adı da kendi kadar güzel: HD209458b. Zaten dünya ve hatta güneş sistemimiz dar geliyordu, ünümü olası hayatların olduğu her yere ulaştımam şart...

Aman yok, haberin detayını okuyunca vazgeçtim, kendi güneşine çok yakınmış bu... Bronzlaşmak için yazı beklesem de olur, ben en iyisi haftaya belli olacak cumhurbaşkanı adaylarımızdan birini turizm elçisi olarak göndereyim...

3 yorum:

Adsız dedi ki...

bunada imzamı atayım dedim:)

Adsız dedi ki...

ehueheeuh eferim iyi etmissin...:)
Gezegene ne guzel isim takilmis, kesinlikle unutmayiz artik...turizm elcimize bi de sorarmisin Zibirix cim beni davet edecek miymis, ona gore hazirlik yapalim biz burdan ;)

Sem dedi ki...

Banucum, turizm elçisi ışınlama olayını hallediyormuş. Hallolunca -Işınla beni Scotty- demen yeterli olacakmış. Artık HP... mi olur NY.. mı olur istediin yere gidersin. Tabi önce bir Kadıköy yapabilirsin:)))