12 Nisan 2007 Perşembe

ilk ansiklopedim larousse

ansiklopedinin tanıtımını yapıyorlar ntv'de. Kitabı çeviren kadın da anlatıyor: çocuklara yönelik, futbol nedir, beden nedir, bebekler nasıl yapılır... Tabii ben de orada takılıyorum; bebeklerin nasıl yapıldığını o yaştaki çocuklar bilmiyordur kesin! Bilmedikleri için de el kitabı tadında bilgiler vermek lazım ki, yanlış yapmasınlar sakın!
Ben de yemedim içmedim yavrularımıza bir afiş hazırlattım, (bir de türkçeye çevrilirse tamam), artık yanlış yapmaları mümkün değil!
Hadi bakalım, kolay gelsin miniklere...

2 yorum:

Sem dedi ki...

Zibi ya saolasın varolasın. Sayende hayatımın muammasını çözdüm!!! Ben de bu yaşa geldim benim niye bebek yok diye merak ediyodum. Sayende nerde hata yaptıgımı ögrendim. Birde cocuklarin dogar dogmaz konustuklarını hemde İngilizce konustuklarını bilmiyordum. Velete bak ya hemen annesine merhaba diyor. Peki ne zaman konusmayi birakip yeniden ögreniyorlar? Bana isin bu kısmı biras sacmalık geldi ama genelde cizimleri cok egitici buldum. Yalnız renkler soluk olmuş zor okunuyor. Okunmayan yerleride var ama o boşlukları dolduruyor insan.

Adsız dedi ki...

when it is ready , out pops the baby diyo hemde Sem :)) ne hazir olunca cikiyormus...kadin da guluyor bu arada...nerdeeee....ama tabii cocuklarin icini karartmamak lazim degil mi :)) bak booole olcek hemde cocuk naber felan diyecek iste...diger yazilari okuyamadim...ve merak ettim acaba bunu bizde kac yas grubuna gosteriyorlar :)) dusunsene ayip ya..ama bu arada da modern caga ayak uyduracaz :)) cocuk 15 yasinda buna bakiyo annesiyle :)) aaaaaa boole mi oluyo duuuu