26 Nisan 2007 Perşembe

starfucks ya da gloria cins

hah buyrun işte, reklamın en büyüğünü asıl şimdi yaptım. Hani derler ya, reklamın iyisi kötüsü olmaz diye, mamülü yerden yere de vursak reklam reklamdır.

Ben bu zırva kahve zincirlerinin ne birini ne de diğerini severim. İstemeden de olsa bunlardan birinde oturma zorunluluğu doğsa, iki içimlik kahveye aldıkları parayı helal etmem.

İşin kötüsü, kendi kafelerimiz de bunlara özenir oldu! Hani meşhur bir dondurmacı var ya, ismi lazım değil, Etiler'deki şubesinin önünden geçtikçe aynen şu yukarıda adı geçen gavur icadı fast food kahveci anlayışını almış olduğunu görüp üzülüyorum.

Ahh nerede o eski pastaneler, muhallebiler, gizli saklı buluşmalar....
Yahu hatırlatmayın kardeşler, kartladık biliyorum, artık liseli aşık gibi pastanede gezecek değiliz elbet, bizimkisi nostalji olayı!
İşte herşeyde olduğu gibi, bunun da eskisi güzeldi galiba...

2 yorum:

Sem dedi ki...

Zibi, sende nostalji takılmaya başladın bakıyorumda. Yazını okurken ilk aklıma gelen Çamlıca'da okurken Kuleli Askeri Lisesinin öğrencileri ile mektuplaşmalarımız daha sonra da Kadıköy'de Baylan Pastanesinde buluşmalarımız oldu. Tüm bir haftayı da Cumartesi günü nasıl buluşucaz, ne giyeceğiz, saçımızı nasıl yapacağızla geçirirdik. Oraya gittimizde ise ne yersek yiyelim, şu an bana meçhul olan bir nedenden dolayı içecek olarak hep limonata içerdik:)

Ah o günler hayatı ne kadar da toz pembe gördüğümüz pastane günlerimizmiş beahhh....

Sen yenileri beğenmiyorsun ama ben kahvelerini çok sevdiğimi iftira etmeliyim özellile Gloria Cins. Ama ben de manken arkadaşımız gibi fiyatlarından şikayetçiyim.

Senin Starfucks dediğinin ise özel bir yeri vardır benim için. Nedenini yazmıcam buraya çünkü biras ösel kaçacak:)

Adsız dedi ki...

Ayyyy Baylan pastanesi...bende sevgulumu oraya goturmustum, cok hos bir bahcesi vardi, umarim hala oyledir...Eski pastanelerin atmosferi var , karakteri var..onlari yeni deri koltuklarda bulamiyorsun...