13 Nisan 2007 Cuma

ales males

Haydee millet evlere şenlik, ben deniz hunili zibi (Çinili Kütahya maşrapası muadili) huzurlarınızdaaaaaa!!!

Az kaldı, 9 günden de az bir vakit sonra Ales denilen canavar tarafından bizzat yutulacağımı beni pek seven aziz okuyucuma muştularım!
Zaten bu haberle birlikte kına satışlarının tavan yapacağı piyasanın uzmanları tarafından tahmin
edilmektedir.

20 yıl gibi kısa bir süreden sonra matematik çalışmaya çalışan bendeniz, çözdüğü soruları olduğu gibi iki yana döşemek suretiyle yayınlamaktan esef duymaktadır, ama gerçeği de pek değerli okuyucudan saklamak namümkündür!

Ben yine, çözemediğim rasyonel ve cebirsel sorularıma geri dönüp sizi bu müjdeli haber ile başbaşa bırakayım...

not: Erbakan döneminin hediyesi bu les, bu seneki adıyla ales... Gördüğüm yerde öpmezsem ben Erbakan'ı, n'olayım!!! Ya da youtube starları çocukların yaptığı şarkı gibi, ben de ales için bir şarkı mı yapsam? "Ah ales, pes dedim pes..."

7 yorum:

Sem dedi ki...

Zibi Ales Males yaparken bu kadar yazı çıkarırsan Ales bitince kaç yazı çıkarırsın düşünemiyorum bile :P

Seni biraz güldürelim bari. Napoleon Bonaparte'da sınavdan hiç hazzetmezmiş ve Fransa'da şu fıkra çok meşhurmuşı:

Napoleon'un hizmetkarı bir gün hışımla odasına girer, hizmetkar telaşla imparatorum, imparatorum der. Napoleon endişeyle, ne var ne oldu der. Hizmetkar savaş var, saldırıyorlar der. Bunu duyan Napoleon, üle ne heyecan yapıyorsun, ben de sınav var zannettim, yüreğime iniyordu!! :)))

Eh artık senin de sınav anılarını dinleriz:))

Adsız dedi ki...

hahahahahahah ya ben sinifta kaldim arkadaslar ne ales i :)) cozdukten sonra bari bize de ogretiver Zibi cim :)
yav su you tube sarkisini dinleyemedim goruntu var ses yok :)) komikler ama...

Adsız dedi ki...

hahahahah en alttaki karikatur cok iyi :) videolarin sesini alamiyom ben bugun ...sessiz izlenebilecekler cok sersem sirinmikler...gerisini sonra anlarim umarim :P

Adsız dedi ki...

Eferim, eferim aziiiiz ve muhterem din kardeşim... Sen okumuş birine benziyon şu bizim ütü bozuldu bi baksan diyom... Hani şimdi tamirine dünyanın parasını isterler... N'olur bi baksan eline mi yapışır gurban olduğum? He?

Sem dedi ki...

Zibicigim günaydın; evet dün gece yazı hazırlamaya başladım ama o uzun süreli projelerim içindi onun için basmadım ama bugün bir ara hayatımda yaptığım bir 'ilk' konusunda yazım olacak. Bu arada blogun ziyaretçileri eli boş dönmesin diye bir kaç resim koydum. Evet gene telimle çektim resimleri, gene beğenmiceksin ama güzel tezatlar yakaladığımı düşündüm.

Sende de yazı yok diye sitem etmiyorum, biliyorum son Ares haftan olduğunu ve sorularla nasıl boğuştuğunu. Hadi sana kolay gelsin, zihnin açık olsun. Sevgiler.

Ori dedi ki...

Benim yeğenimin zihni hep açıktır. Şimdiye kadar ne çok kopya hazırlamıştır kim bilir:)) Başarılar yeğenim:)

Sem dedi ki...

Ori, ya sınavcılar görürse yorumunu? Kopya işini ciddiye alıp başını derde sokmasınlar sonra Zibinin:(