10 Nisan 2007 Salı

rengarenk çıfıt çarşısı

Okula giderken otobüste görüyorum bu amcayı, bir sopaya iliştirmiş de iliştirmiş... ne ararsan var üzerinde! Don mu istersiniz? Hemen çekin bi tane arasından.
Yalnız o karmaşada hani kedi enceğini kaybetse bulamaz ya, o hesap, siz de o donu bulamazsınız, ama bunu söylemeyeceğim elbet: siz arayın durun!

Her gördüğümde de ürün yelpazesine ilaveler, eksilmeler gelmiş oluyor, yani amca bilinçli bir satıcı, nabza göre mamül satıyor, yalnız o nabız nerede atıyor, henüz bulabilmiş değilim sayın okuyucu kitlem.
Bunu amca da saklıyor olmalı ki benden evvel otobüsten inmeyi ve kayıplara karışmayı ihmal etmiyor. Yani biliyor peşine düşüp şahit olduğum sırlarını ifşa edeceğimi...

Ama yılmaz ve araştırmacı blogçu kimliğim ile okuyucularım ve özellikle memur okuyucularım (aman yok, ikincisinden vazgeçtim, onlar mızıklıyor hemen!!) adına bu büyük sırrı ortaya çıkarmayı bir görev ve sorumluluk bilirim...

imza: şerlok zibi

tu bi kontinyuuuu

9 yorum:

Sem dedi ki...

Evet Zibicim amcamız sırf nabzının nerede attığını yeni Şerlok'umuz öğrenmesin diye gideceği duraktan bir kaç durak önce inip yoluna yaya devam ediyordur:)))

Ama bu Şerlok'luk işini sevdim. Bizim Rodi'nin kardeşi Judi'yi de bulmama yardımcı olursun umarım :))) Banu gelirim bulurum falan dedi ama unuttu gitti:)))

2 1 kontinyuuu 222222222

Adsız dedi ki...

Memur memur pışşşşt uyan. Bak yazıda sana atıf geçilmiş. Maaşı düşünmeyi bırakta yaz birşeyler *}

Yeni katılanlardan Pınar, sen daha yazmadın mı?

Banu, Oriiii bu ne tembellik yahu:)))

Aferin Sem çok güzel yazmışsın.

Herkese baş başşşşş

Adsız dedi ki...

Peki anladik sen cok dusunup oraya cumleleri sarfetmissin de ismin nerde sevgili anonym cim...taslari attin ama dusunce yok ortada...kendi adima hemen sana cevap vereyim, 25 Nisanda hayatimi etkileyecek bir sinava girecegim icin totom tutusmus durumda...o yuzden tembellik ediyom :))
Tesekkur ederim ve de saygilar! :)
Sevgili Serlok Zibi cim donu aramayin bulamazsiniz demissin ya...ben buldum onu bikerem :))
Amcayi nasil da sikistirmissin, adam nerdeyse cama yapismis :)) kacar tabi kose bucak...bakalim meraktayim yilmaz ve arastirmaci Sorlok neler yapacak...cok muzurdur bilirim ben :))

Adsız dedi ki...

Canim Sem cim sana da 3 lafim var, nerde yeni yazin? ;) HIM! HIM!..
BU arada su siralar gelemiyorum ama eger sen benim icin bagis kampanyasi baslatabilirsen cok sevinirim, ilk olarak sayin memura sor lutfen, belkim yastik altinda birikmisleri vardir da kafama atar:))

Adsız dedi ki...

yok yok vazgectim,....gururum araya girdi...diyo ki bagisi kampanyasini gene de ac ama ozellikle memura sorma... hahahahahahah uzaktayim ya....

Sem dedi ki...

O donu bulamayan bir ben mi kaldım yani? Walla gene baktım göremedim! Don kavramlarımız mı değişik anlamadım gitti:)))

Banucum sen yeterki gel, kampanyaya falan gerek yok; demokrasilerde çözüm bitmez bulurus bir yolunu ;0)

Adsız dedi ki...

hahahahahahahah cok guldum valla, soyleyis tarzini hayal ettim bi an Sem :)) (don hakkinda)
bu yaz deniz gormem lazim benim zaten yoksam kafayi yiyecem :)

Adsız dedi ki...

maaş dediğiniz ne ki bir günlük harçlık sayılır. yastık altına sığmaz gelirim kiralık kasalarım londra da hesaplarım varken neden yatağı kirleteyim. ben memurum işimi iyi yaparım.
sem hanım aradığınız sey çıkartmaların hemen sağında bağla bağla giy.

Adsız dedi ki...

peşimi bırakın hamfendi. ben sizin bildiğin çıfıtcılardan değilim.