28 Nisan 2007 Cumartesi

rengarenk çıfıt çarşısında son gelişmeler

Geçenlerde yine rastladım bizim çıfıt çarşıcısına.

Hemen kolaçan ettim tabii, ürünlerde bir değişim var mı diye. Sanki o gün fazla mal satmak istemiyor gibiydi...

Tabbi benden evvel indi, ama bu sefer pes etmedim, ben de indim, peşine düştüm.

Epey yürüdükten sonra yeşillik bir alana geldik. Hah, tam satışı burada yapacak derken, bizimki kaybelmesin mi! Sağa baktım, sola baktım, sanki yer y
arıldı, çıfıtçı içine girdi!

Yılmadım elbet, hemen bir arama ekibini çağırdım yardıma.

Epey aradılar, ama maalesef neticesiz! Bizim çıfıtçı yok! Biz aramaya devam ediyoruz, bulunduğu anda blogumdan son durumu bildirmek elbette görevim.

Sol yanda arama ekibinin bir üyesini ve arama çalışmalarını sekteye uğratmaya çalışan bir gerilla görüyorsunuz.

3 yorum:

Ori dedi ki...

Hmmmmmmmmmm, çok ilginç bi olayla karşı karşıyayız! Sevgili Zibirix, o çıfıtcı bu çıfıtcı değil. Yanlış adamı takip etmissin. Bi kere bu çıfıtcının sopası odundan, üst kısma bakarsan sarı renkli sopayı görüyoz zati. Diğeri gri bir sopa taşıyor. İki kere o çıfıtcı senin de dediğin gibi amcan oluyo, ama bu amcan sayılmaz sanırım:) kulaklar bilem farklı beaa:))
Ben ce bu çıfıtcılar Rodi'nin kız kardeşini aramaya giden sivil görevliler! Yoksa çıfıtcı dediğin biner eşeğine...

Ori dedi ki...

Bunların hangisi gerilla yaa:))

Adsız dedi ki...

hihihihihih arama ekibine bayildim Zibi cim, bende isterem :) bazen aklimi yitiriyom da :)
Lakin senin cifitci genclesmis gormeyeli ;) ortadan kaybolmasi da ilginc, neler oluyor ordaaaaa....