27 Nisan 2007 Cuma

cumhurbaşkanı seçimleri

Bizim okul yoğun faaliyetlere başlamış durumda, öğrenciler de kendi içlerinde cumhurbaşkanını seçme gayretindeler.

Gerçi Tayyip aday olmadığını açıkladı ama gönlümüzün adayı olarak baki kalacak. Görünüşe göre bizim okulun öğrencileri için de durum böyle.


Dürüst olmak gerekirse ben 3 ile 5 numaralı adaylar arasında biraz kararsızlık çekiyorum.


3 numaranın cumhurbaşkanı olduğunu düşünsenize, köşkten "halka sesleniş" tadında şarkılarını günde 54 öğün canlı yayınlatır durur. (54 öğün olur mu demeyin, 3 numara otursun köşke, bakın oluyor mu olmuyor mu!)

5 numara ise, kıyamam, vur ensesine al lokmasını kıvamında gariban duruyor. Yok yok cidden kıyamadım ona.

Ee sizin seçiminiz kim olurdu?

4 yorum:

Sem dedi ki...

Göbek adı cumhur, 'Çankaya'nın gülünü' nasıl unutmuş sizinkiler öyle? Kolay mı öyle %33 coğunlukla köşke talip olmak. Ama bugün kü gelişmeler ne gösterecek bakalım.

Bana kalsa kesin oyumu Meşe Odununa veririrdim.

Adsız dedi ki...

5 numara cok faydali birine benziyor, hemde atesli kipin :) oyumu ona veriyom, tesekkurler Zibi ;)

Ori dedi ki...

Benim seçimim 4 numaradaki vidanjör olacak. Onca pislik başka türlü temizlenmez ki!

Semazem dedi ki...

Soru hatalı, seçeneklerde aynısından iki tane var.

;)