27 Nisan 2007 Cuma

sokakların korkulu rüyası zibi

Vukuat 1:
Geçen gün otobüste gidiyorum, iki liseli kızımız bindi, ellerinde de birer lahmacun! Off o lahmacun 10 kaplan gücünde bütün otobüsü kokusuyla şenlendirmesin mi!
Veletler de beni anlamış gibi gelip hemen yanıma oturdular
(bizim okulun işkence kolu mu görevlendirdi bunları, nedir...). Pencereyi açtım ama o da kokuyu daha bir suratıma üflemek dışında bir şey yapmadı.

Kızlar da inadına mıy mıy ağır ağır yiyorlar! 15. dakikada o otobüsün görüp göreceği en müthiş kusma görüntüsünü oluşturmaya ramak kala dayanamadım artık: "Yaa kızlar n'olur şunları hızlı yiyin bari!" diye yalvardım.

Bunlar ilkin ağızlarındaki lokmalarını yuttular (resmen "gulp" sesini duydum) sonra birbirinin suratına baktılar, hiç bir şey demeden ilk durakta indiler...

Ulen şimdi öğrenci adama da ikinci bileti harcattım ya! Ne olurdu sanki hemen yanda sessiz sedasız kussaydım? İlle fikrimi belirteceğim. Tüh bana!

Vukuat 2:
Az evvel bakkaldan dönüyorum, mis gibi ekmek almışım, güzel kahvaltı hülyalarına dalmışım, önümden yürüyen
amcanın biri "forrrrk" diye genzini püskürttü asfalta.

Var gücümle "Breh!" diye bir nidada bulunmuşum (ben de sonradan ayırdına vardım). Amca nidamı işitmiş olmalı ki, muhteşem balgamlı şovunun ikinci yarısını mendiliyle sürdürmeye karar verdi.
Neyse ki kulakları çalışıyormuş en azından... solunum yolları tam randımanlı çalışmasa da...

Eylemlerim devam edecektir...

4 yorum:

Sem dedi ki...

Zibi Zibi Zibi, cık cık cık gene cık!!!!

Zabah zabah elimdeki işi bitirmenin verdiği memnuniyetle, hani o starbucks kahvelerinden birini, yanınana da çıtır çıtır simit sarayı simitimi alıp blogğunu açtım. İçimdede yeni bir yazı umudu. Yazıyı görünce çok keyiflendim ve hemen okumaya koyuldum.

Yalnız yazıyı okudukça ve özellikle 2. vukuata gelince simidimi yiyemez, kahvemi yudumlayamaz oldum:'(

Gelecek sefere uyarı falan koysan diyorum be Zibi böyle yazılar için:))

Adsız dedi ki...

hahahahahahah ilahi Sem cok guldum valla...Not: Sevgili okuyucular, az sonra okuyacaginiz yazi mide bulandirici icerigi sebebi ile 18 yas altindakilere ebeveyn gozetiminde okutulmalidir, ayrica midesi hassas olanlara da okumamasini tavsiye ediyom...

Adsız dedi ki...

Bu arada o tip adamlarin totosuna tam orada bi tekme atmak gelir benimde hep icimden...burada da bolca var, ne zaman ciksam gorurum malesef

Ori dedi ki...

Maalesef bunlardan o kadar çok var ki:(