7 Nisan 2007 Cumartesi

ayak yapma!

Aslında kediler için denir dört ayak üstüne düştü diye, ama şu altta gördüğünüz ufaklık, "hadi oradan, kedilerin tahtı böyle yıkılır" diyip allah ne verdiyse üzerine düşmekle kalmamış, tam gaz da her birinin hakkını vere vere gidiyor!

Hadi bizim böyle "ayy ne şirinnnn!" nidalarıyla bu mahlukatı uzaktan sevmemiz güzel de, bir de onun açısından baksanıza!

Ayakkabı almaya kalksa, iki çift alacak.

Mahalle maçlarını kenardan seyrediyordur: çünkü topu ondan kapamayacakları için kimse almıyordur onu maça.
Eve gelse annesinden azar işitir, nasılsa çamuru o taşımıştır içeri. Zaten paspasa silmeye kalktığında kesin sırasını şaşırır.
Okulda duyacağı ilk söz de "totosu kabaaak, aşağısı dört ayak, dört ayak!" kıvamında olur (ah ah, yaram depreşti resmen, az mı dört göz muamelesi gördük!).

Tamam ufaklığın hikayesi biraz farklı olabilir, adı da ufalık değil, Stumpy de olabilir, o mühim değil, benim tek bildiğim bloguma iyi malzeme olduğu!

6 yorum:

Sem dedi ki...

Walla Zibi iyi malzeme topluyorsun bloguna, güzel de kullanıyorsun. Bravo sana benim aslan blogtaşim. Benim se ancak hafta da bir yazabildigim bloguma bu hafta yazım bile yok:( Keşke benim bloga konuk yazar olarak gelebilseydin.

Adsız dedi ki...

Sem, Zibirix seni maaşa mı bağladı? Her yazıda mutlaka yorumun var, cevap bekliyorum. İyi bir maaş varsa bende yazacağım. KPSS sınavında çok başarılı oldum ama hala memur olamadım da...

Ori dedi ki...

Yeğenim, Timmes, Nevsvek ve de Heralde Tirübün gazetesini aldım, okudum tabe ya hele bi de sen bak! Bu ördek haberi 1 nisan şakası beaa:)))

Adsız dedi ki...

ordek haberi yalan mi dolan mi bilemiyorum ama Zibi cim gene cok komik yaklasmis duruma...:))
sayin memur arkadas bence bos bos oturacagina gel sende yaz iste :) masa basinda saatler yavas gecer...

Sem dedi ki...

Banu, ne iş? Sanki masa başında cok saat gecirmiş gibi yazmışsın:) Nasıl gidiyor sınav hazırlıkların?

Memur kardeş sizde de tam memur zihniyeti varmış yani. Maaş iyi olursa yazarım demişsiniz. Blogculuk maaşla değil gönülle ve gönüllü olur. )

Adsız dedi ki...

hahahahahahah evet Sem cim totom aciyo artikin oturmaktan......yok be yavrum nerdeeee....otursam bile beynim oturmuyo :) su siralar o kadar yogunum ki zihnim bozuldu ...ondandir ;)