6 Nisan 2007 Cuma

içindendir içinden

Cam vazoların içine konan şu cicili bicili renkli taşlardan alıyorum, poşetin üstü bir parmak toz! Kasadaki arkadaşa söyledim, "İçindendir içinden!" diye geçiştirmeye baktı, "Hee tabii, şu ellerimdeki toz da içinden geldi o halde!" diyerek elimi uzattım, adam inanmamış bir halde poşeti avuçlarken "İçinden..." diye tekrarlayacak oldu, elleri simsiyah olunca cümlesini bitiremedi.
Eee tabii ben zahmet ettim, onun yerine tamamladım cümlesini kahkaha eşliğinde: Hehehe, içindendir içinden, dert etme kardeş!

2 yorum:

Sem dedi ki...

Bugün sanki temizlik günün olmuş Zibi. Sadece temizlik değil cicili bicili taşlarla bir güzelleştirme harekatıda sanki. Hafta sonu uzaklardan cicek getirecek bir misafirin falan mı geliyor yoksa?:))).

Adsız dedi ki...

hmmmmmmmm Sem birseyler biliyor kipin....heheheheh....adamin suratini canlandirdim kafamda ve cok guldum :)) sagolasin Zibirix